[ LUGOS ] lilo again

GaDeK gadek na kibla.org
Čet Feb 11 10:33:00 CET 1999

hmmm ja okies vse lepo in prav ... samo pri RH4.2 mi je vse lepo delalo
... vse se mi je bootalo lepo ... je pa se to da imajo win 98 vfat32 all
kaj je ze ono sranje .. tak da ko bootam z diskete prvega diska dos sploh
ne vidi (win98, linux, linux swap) ... tak je kot da ga spoh ni :)) vse
skup mi je ze zaradi tega cudno

		Just me

On Thu, 11 Feb 1999, David Klasinc wrote:

> Not really...
>
> Dos je lahko na drugi particiji in tudi ta ni aktivna... Lilo na MBR in mi
> je delalo do zdaj vedno... Humm... Edino kar sem imel zmeraj, da so bile
> vse tri particije primary (swap, native, dos)
>

> David!
> Windows 95 - Do we want more of them?

Dodatne informacije o seznamu Starilist