[ LUGOS ] Ramdisk

Luka Romih luka.romih na guest.arnes.si
Sob Feb 27 00:07:12 CET 1999

Hi!

> masino z 8MB rama, pa mu ga je potem zmanjkovalo za poganjanje
> ukazov iz basha. Swap bi sicer pomagal, ampak najprej je pa treba
> izvesti fdisk/mkswap/swapon, ce pa sem hotel pognati fdisk, je pa
> zajavkal nekaj v stilu: fork(): not enough memory.

bu? Vcasih sem laufal Xe in se par stvari zraven na 386/40/8. Sicer
pa po moje pomaga, ce bi na neki drugi masini skompajlal en kernel,
kjer bi res imel samo tisto, kar gotovo rabis, pa bi bil verjetno
dovolj majhen, da bi ostalo dovolj rama se za vse ostalo.

(par let nazaj sem se pogovarjal s clovekom iz Sofije, ki je skrbel
za tamkajsnji Sorosov server, pa je rekel, da na 386/33/4 laufa
komplet mail server - pa se en server, mislim, da file - in da je
dnevno tam okrog 300 mailov noter-ven BP.) In ja, ziher sem, da je
rekel 4 mega rama - to me je vseeno malo presenetilo.

Cao, Luka

*** luka.romih na guest.arnes.si *** lukar na ljudmila.org ***
*** <160 char SMS messages: 748470 na linux.mobitel.si ***

Dodatne informacije o seznamu Starilist