[ LUGOS ] Tar in lastniki direktorija...

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Feb 1 08:10:29 CET 1999

On Mon, 1 Feb 1999, Boris Benko wrote:

> Imam en problem:
>
> Na eni masini naredim tar arhiv, na drugi ga hocem razpakirati. Zal pa na
> drugi masini lastnik direktorija NI tisti, kot je zapisano v tar arhivu.
> Probal sem z --same-owner direktivo, pa nic. Owner je se naprej root.
>
> Kaj je problem? A --same-owner ne dela ali kako?

Prva stvar je, da moraš imeti iste uporabnike na sistemu, ampak to najbrž
veš.

Druga stvar pa je hrošč v tar-u :]
tar, ki pride zraven RH 4.2, je bil že tak. Delal je točno to. Verzije ne
vem več, ker sem ga zbrisal in si prevedel "tar (GNU tar) 1.12". Ta pa
dela kakor je treba.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si