[ LUGOS ] boot problem (cp)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Feb 26 22:47:04 CET 1999

Howdy!

On Fri, 26 Feb 1999, Damjan Pristovnik wrote:

> Naredil sem boot in root diskete -- iz net.i in rescue.gz. Ko zbootam pc,
> mi je cp full cudn. Ne moren iz drugega pc-ja na mrezi kopirat -ima samo -r
> switch -
> ne morem linkov kopirati.

Rescue diskete dostikrat vsebujejo staticno linkane oskubljene verzije
programov. Varianta je, da si naredis svojo rescue disketo s standardnimi
verzijami programov. Ceprav je to tezko, ker je ze libc.so precej dolga
datoteka.

> Pa se eno vparasanje, kako mountam samo eno particijo z drugega pc -ja ?
> (nocem mountati direktorija ampak samo /dev/hda2)

Ce te prav razumem: ti bi rad mountal preko mreze file-system, ki na
remote masini sploh ni mountan oz. te ne briga, kam je mountan? To ne gre,
masina lahko exporta samo mountane FSje.

Peace!
  Mkx