[ LUGOS ] Install Fest #2 -- My Linux will go on *sing*

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Feb 18 13:33:10 CET 1999

Banzai!

 Sorry, za tale crosspost... Ampak... Ah well...

 Prosil bi, da vsi, ki bi radi prispevali hardware, naj mi posljejo
private mail, da ne bo prevelike guzve na listi. Tak spisek, ki ga je prej
poslal Milan je prav 'nobel'... ;> Baje je bila prejsnjic stiska s
tipkovnicami in miskami (vsaj zdi se mi, da sem nekje prebral) naj kdo
malo pobrska, po kakih predalih in omarah... :) Aja, napisite se lokacijo
iz kje mislite startat, da bi se nekako organiziral se prevoz za razne
padalce... :)

 Prav tako vsi, ki bi kaj povedali na install festu naj se javijo. Tisti
ki ste prejsnjic ze kaj imeli, bi lahko tudi zdaj isto pripravili.... Zdaj
ze veste kaj prej ni slo tko kot treba... etc, etc... Ma kaj bluzim, sej
niste pet let stari... :)))

 Don't be shy people, come forward, speak up! ;)

Aja, nekaj se je govorilo o enem HUBu in o mrezi, IMO je najboljse da se
postavi kombinacija BNC/UTP, bo se najmanj problemov okoli kablovja... Ali
pa najvec... ;>

 Naj grejo odgovori v private... :)

David!
Sometimes we seek for answers we don't get.

Dodatne informacije o seznamu Starilist