[ LUGOS ] lilo

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 11 08:12:28 CET 1999

Howdy!

On Thu, 11 Feb 1999, David Klasinc wrote:

> Dos je lahko na drugi particiji in tudi ta ni aktivna... Lilo na MBR in mi
> je delalo do zdaj vedno... Humm... Edino kar sem imel zmeraj, da so bile
> vse tri particije primary (swap, native, dos)

Po moje je problem v tem, da hoce dos vedno bootat s particije, ki je
njemu znana kot C:, to pa je prva FAT/VFAT particija na prvem disku (hda).
Ti si imel najprej swap particijo, ki ji dos ni dodelil nobene oznake, ker
mu pac ni znana. Originalni pisec pa ima na hda winse in tudi dos, ki se
boota iz hdb, tisto particijo spozna. Ampak tam je pa drug sistem, zato
zajamra take tezave.

Jaz bi rekel, da na eni masini ne mores imeti dveh bootable DOS particij
(to je DOS/Win95/Win98 particij).

Peace!
  Mkx