[ LUGOS ] Linux in Windows NT Terminal Server

Iztok Polanic iztokp na amis.net
Sob Dec 4 13:47:34 CET 1999

Hy!

Ker se hocemo v podjetju znebiti vseh nepotrebnih licenc za M$ programe
smo se odlocili, da bi vse potrebne programe, dali na en masin, do njih pa
bi dostopali prek Linuxa. Mene pa zanima ali bi se dalo narediti tako,
da bi na Linuxu imel pognan nek servis (ala VNC), ki bi se logiral na
Windows NT Terminal Server in bi poganjal z NT programe, kot npr.: Word,
Excel itn. Sem pomislil na VNC, vendar sem opazil, da VNC za Win32 ne
podpira virtulanih uporabnikov na NT, medtem ko pod Linuxom to dela. Prav
tako sem slisal za en Citrixov program(cek), ki deluje podobno kot ce bi
se logirali na Windows NT TS navadni Windowsi 95/98, le da deluje pod
Linuxom. Je to res? In ce je, kje ga lahko najden? Je brezplacen?

Ce to ne drzi, predlagate mogoce kak drugi nacin, kako resiti ta problem s
licencami (bodite resni pri odgovorih :)?

V pricakovanju odgovora.

--
Iztok Polanic

Dodatne informacije o seznamu Starilist