[ LUGOS ] Intel in SMP? V istem stavku brez nikalnice?!

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Dec 19 20:15:57 CET 1999

Zivjo Borut.

On Sun, 19 Dec 1999, Borut Mrak wrote:

> Ko pozenem X-e, mi masina po nekem nedolocenem casu zmrzne. Hard lock.
> Ni poti nazaj ;-]
>
> Poizkusil bom se s kaksno drugo verzijo X-ov in ven bom vrgel zvocno in
> SCSI kontroler. No, SCSI sem pravzaprav ze imel zunaj in je masina
> zmrznila tudi brez.

Ali si probal tudi samo z enim procesorjem v socketu ?
Kaj pa pravi memtest?

Kaj pa nastavitve v BIOSu, ali ima kartica dodeljen IRQ?

Drugace pa nimam kaj veliko idej kaj bi utegnilo biti narobe... Morda ce
poskusis se s kaksno tretjo razlicico kernel-a. 2.2.x se vedno niso tako
stabilni kot je bil 2.0.x.

--
best regards,
Rok Papez.