[ LUGOS ] TELNET client za WIN

Danilo Godec danci na kibla.org
Pet Dec 3 23:09:06 CET 1999

On Fri, 3 Dec 1999 boris.benko na telekom.si wrote:

> Mene pa nekaj drugega zanima.... In sicer katere terminale PUTTY emulira
> ali ima moznost prikazovanja barv (recimo SCO ANSI emulacija) in ali
> zmore prikazati sumnike.

Predvsem VT100 (ta je tudi edini omenjen). Barve mu niso problem, ceprav
SCO ANSI meni nic ne pove. Sumniki... Sumnike bi verjetno znal prikazat,
ce bi bili po Win1250, sicer pa je za take stvari potrebno imeti
translacijo tipkovnice in znakov, cesar pa nima (vsaj jaz se nisem nasel).

Pa se to: Nisem preizkusil najnovejse verzije, ki jo dobis na ze napisanem
linku.

> Ce bi mi znal kdo odgovoriti na tole, bi bil zelo hvalezen...

Dvomim, da sem ti kaj pomagal.. :) Je pa zadeva ZELO majhna (nima niti
installa, samo en exe) in testiranje ni problem. :)

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist