[ LUGOS ] Problem z Canon BJC 5000

Ike na email.si Ike na email.si
Ned Dec 19 21:35:25 CET 1999

RE all,

sem lastnik Canonovega tiskalnika BJC-5000, ki pa ga ne morem usposobiti na
svojem sistemu (RedHat 6.0, KDE). Poskusil sem z printtoll, vendar tam nisel
našel primernega filtra - nobeden o canonovih ne dela, isto velja za Postscript
(pri poskusu natiska poskusne strani se tiskalnik sploh ne oglasi!), vendar pa
ga lp zazna na lp0.

Na Canonovi strani za linux še niso slišali, tudi njihov slovenski prestavnik
(Autotehna Cannon) mi ni znal pomagati. Gonilnikov tako nisem uspel dobiti.

Kaj naj še poskusim (Print FAQ mi ne pove nič, na kanalu #linux vedo le, da se
Canone v linux težko usposobi !! :-((( ) ???

Hvala za odgovore,

Ike

P.S. Odgovori naj bodo koliko toliko jasni (sicer nisem čist začetnik, a vse
tudi ne vem!!!)...

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist