[ LUGOS ] Intel in SMP? V istem stavku brez nikalnice?!

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Dec 19 15:31:03 CET 1999

No, saj ni tako hudo kot zgleda...pravzaprav celo dvomim, da bi bil kriv
hardware...

Zdej pa opis mojega problema.

Kupil sem si lepo, blesceco, yada yada abit bp6 plato. Zadeva podpira 2
celerona. Not sem fliknil 2 celeroncka 366 in disk iz stare masine.

Vse se lepo zboota, na novo prevedem kernel s SMP podporo in zadeva
zelooo hitro leti, kaj naj drugega recem ;-]

Pa se problem:

Ko pozenem X-e, mi masina po nekem nedolocenem casu zmrzne. Hard lock.
Ni poti nazaj ;-]

Najprej sem seveda osumil novo plosco...pa sem sel s _popolnoma isto_
konfiguracijo, le brez X-ov prevajat kernel.

cd /usr/src/linux
while true; do make dep ; make clean ; make -j 16 bzImage; done

Zadeva se je lepo prevajala 6 ur, load je bil konstantno okrog 5,
nobenih sig11 ali kaj podobnega. Pozenem X-e, pocakam kaksno minutko,
BUM!

OK, potem sem pomislil, da X-e kaj motita 2 procesorja...pa pozenem z
uniprocesor kernelom zadevo. Pozenem X-e, kaksno minutko ali se manj,
BUM!

OK, dam ven prvi procesor, ponovim vajo, BUM!
Isto z drugim procesorjem.

Zamenjam distribucijo (doma imam masino itak samo za igrackanje, tako da
nimam kaksnih zadrzkov pred formatiranjem :-).

Slackware 7. BUM!

Redhat 6.1. BUM!

Ker mi je zmanjkalo idej, dodajam spisek hardvera in upam, da ima kdo
kaksne izkusnje.

Zeleznina:

* plosca Abit BP6 (2x ppga slot, bx chipset)
* 2x celeron 366 ppga, oba primerno hlajena, temperatura po tistem 6
  urnem prevajanju kernela priblizno 40 stopinj.
* 64M ram (siemens)
* graficna s3 virge PCI (popolnoma enako zmrzne z svga in s3v X serverjem)
* Gravis Ultrasound (nisem ga sicer poskusal izpulit iz masine, vendar
  se obesi tudi ce modul zanj sploh ni nalozen, tako da to pomojem ni.)
* AHA1542 SCSI, prikljucen TEAC-ov burner.
* Seagate-ov 6,4G disk, prikljucen na navaden IDE kontroler (ne HPT366,
  ki je UDMA66, niti ni v kernelu driverja za le-tega.)

Mimogrede, kot ze receno, procesorja nista overclockana (laufata lepo
kot je prav, na 5,5 x 66MHz) in sta primerno hladna.

Poizkusil bom se s kaksno drugo verzijo X-ov in ven bom vrgel zvocno in
SCSI kontroler. No, SCSI sem pravzaprav ze imel zunaj in je masina
zmrznila tudi brez.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Back up my hard disk? I can't find the reverse switch!

Dodatne informacije o seznamu Starilist