[ LUGOS ] XF86Config nastavitve monitorjev.

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Tor Dec 14 11:06:56 CET 1999

Jure Koren wrote:

> Ce preberes Xfree-video-mode howto ali nekaj podobnega ti
> je precej vec jasno o delovanju monitorjev, o tem kaj tiste
> cifre pri modelines sploh pomenijo in o tem kako lahko iz
> svojega monitorja iztisnes najvec.

Gotovo obvezno branje ce te zanima kako deluje monitor, vendar pa meni zal iz tistih
napotkov ni uspelo izracunati pravilne nastavitve za moj monitor Brilliance 105. Na
netu sem nasel link kjer imas web vmesnik do izracuna.

 http://www.comp.ae.keio.ac.jp/~yuuji/modeline/modeline.html

Upam da link se dela. (to preveri pa sam). Jaz sem svoj monitor spravil do 87Hz

Lep pozdrav,

        Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist