[ LUGOS ] Fork

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Tor Dec 7 16:12:47 CET 1999

hello!

On Tue, 7 Dec 1999, Mitja Zabukovec wrote:
> Moje razmišljanje je tako: inetd štarta program, ki se forka. Nastaneta
> 2 procesa.
> Potem pride nov promet na port xy, inetd spet štarta program, ki se
> forka in imam že 4 procese.

inetd deluje nekako takole... ko pride connection na port pogleda kateri
handler bo prevzel ta connection. spisek vseh handlerjev je v
/etc/inetd.conf...  handler se z njim pogovarja preko standardnega
vhoda in izhoda, zato se ne sme forkati v background.. ko pride nov
connection pa se enostavno zastarta se ena instanca handlerja in
tako naprej.. tako da v bistvu ne pride do nobenega forka.. razen seveda
ce si ti svoj program-handler napisal tako da se forka..

> 2 zasedena, 1 posluša 1 pa je odveč.
za nove connectione poslusa samo inetd...

> Iz tega sledi, da se program ne bi smel forkati.
se strinjam... po mojem ti forkanje tukaj nic ne koristi..  ce ze rabis
paralelno izvajanje uporabi raje pthreadse..

kill me if im wrong about something....

lp
  Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist