[ LUGOS ] ftp

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Dec 3 15:53:11 CET 1999

On Fri, Dec 03, 1999 at 03:44:13PM +0100, Martin wrote:
> Zivjo.
>
> Recimo, imam nek shell acc. Pa si zelim nanga potegnt neke file. To probam
> lathko z ftp ali lynx. Vsa zadeva lepo dela, sam ce grem dol z shela se tud
> proces ugasne in stvar se ne vlece vec dol naprej.
>
> Kako bi lahko nastimu tako da bi se na masino vlekl  tud, ko mene nebi blo
> zravn?

Mas vec moznosti:

1. screen
2. wget + nohup

Pa se bi se kaj naslo....ftp ima tudi nekaksen batch mode, kjer mu ukaze
zapises v eno datoteko in potem lahko pozenes nohup + ftp...

Kaj pomenijo tiste besede, ki sem jih napisal pa si poglej v man <beseda>

Borut
borut.mrak na ijs.si
Almost went crazy. Would have been a real short trip.

Dodatne informacije o seznamu Starilist