[ LUGOS ] RealPlayer G2

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Dec 3 14:27:12 CET 1999

On Fri, Dec 03, 1999 at 09:57:03AM +0100, Ales Casar wrote:

> URLjev s tisto zakotno originalno lokacijo sicer sedaj nimam pri roki,
> lahko pa poskusis kaj sneti iz
> <ftp://ftp.homemade.net/pub/linux/debian2/>. Upam, da ti bo kaj pomagalo.
> Samo pretirano se ne veseli, ker je stabilnost programa zelo vprasljiva.

Stabilnost programa je cisto ok. Koncno en reak player, ki spodobno
dela. Jaz sem vceraj poslusal <shameless plug>
http://www.radiostudent.si/masaza/ </shameless plug> in zadeva cisto
lepo dela. Prav tako radiostudent live.

Tako na Debianu 2.1 kot tudi na cisto 'latest and greatest' potatotu
(tistem, kar bo cez mesec ali dva debian 2.2).

Poleg tega se lepo razume z driverji za SB Live, kakor tudi navadnim SB
128 pci.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Sex is the poor man's opera.