[ LUGOS ] Dual Celeron Plate od EpoXa - Ali ima kdo, ali deluje ?

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Dec 31 03:14:14 CET 1999

On Fri, Dec 31, 1999 at 02:01:06AM +0100, jernej horvat wrote:

> Dela, ampak INSTALIRATI moras z dvema. Naknadno dodajati procesorje in
> DOKAZATI to NTjem je hudic.
>
> PS: Borut Mrak ima dual-celeron plato.....bojda ;-)

Borut Mrak ma dvoprocesorsko plato. In sicer abit bp6, za 2 celerona.
Prav lepo dela. Danes sem si kupil novo graficno in dela zaenkrat
stabilno. Seveda pa uptime 12 ur se ni nobena stabilnost ;-] Ker je
namen te masine domaca upraba kaksnega vecjega uptima niti ne bo.

Problemi, o katerih sem pisal, so izvirali iz graficne. V nizjih
resolucijah je delala v redu, takoj ko sem pa preklopil v recimo
1024x768 je zadeva po kaksni minutki zmrznila. Do zdaj se z novo to se
ni zgodilo ;-]

Sicer pa te plosce ne priporocam. Na linux-kernel se je veliko govorilo
o nekih errorjih, ki se dogajajo le na tej plosci, vidimo pa jih le, ce
imamo kernel 2.3 (sicer errorji so tudi v prejsnjih kernelih, vendar se
ne logirajo). Ocitno so tajvanci malo pretiravali, ko so dizajnirali
plosco.

Za kaksen bolj obsiren odgovor pa me prosite osebno in ob bolj spodobni
uri. Ob 3h zjutraj bi morali vsi spati ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
"After heat killed bad germs, where do they go? Obviously not
in heaven, sinve they've been bad.  Surely then can't go to
hell, for the heat would kill them again(?)..."

Dodatne informacije o seznamu Starilist