[ LUGOS ] printanje

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Čet Dec 23 11:33:59 CET 1999

On Thu, Dec 23, 1999 at 11:11:31AM +0100, Metod Kozelj wrote:
> Humm ... me pa prav zanima, zakaj bi clovek to hotel poceti. Osebno se mi
> namrec to zdi precej absurdno.

Ah ja... Sto ljudi, sto cudi. Tudi meni se zdi absurdno.
Tule je nacin, kako avtomatsko sprintas vse .ps datoteke,
ki pridejo v en direktorij. Skripta jih za sabo tudi
pobrise, zato pazi kaj delas. V primeru je direktorij
/work/print. Ce ti ni nic jasno, mi mailaj privat.

Takole...

Crontabu (najbrz kot root, ce se le da pa rajsi ne) povej
da naj vsako minuto pozene eno skripto:

* * * * *    /ena/skripta/nekje

skripta naj bo nekaj takega

---