[ LUGOS ] 3D rendering

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Dec 24 13:15:19 CET 1999

Danilo Godec wrote:

> Primerjava takih komercialnih paketov (veteranov) in zastojnkarskih
> novotarij je vsaj ne-fair (ce ne ze kar FUD :)) ). 3DS in Maya sta na
> sceni ze vsaj kakih 10 let in normalno je, da se je v tem casu zadeva pac
> izpilila. Verjetno 3DS verzije 1.70a ni bil primerljiv z danasnjim 3DSMax.

nisem primerjal, rekel sem samo da ni resnih orodjij.. nimam sicer transcripta a
slo je za nekaj takega:
"V linux okolju ze obstajajo nekatere resitve, ampak zaenkrat
so se prevec spartanske in nedodelane, da bi se jih splacalo resno
uporabljati. Torej ce si zelite 3d grafike boste morali kar globoko
seci v zep..."

nisem primerjal, samo povedal.
in ce bi.. je primerjava fer.. ker prva naloga softwara je to da je uporaben, ne
to koliko srca
je slo v njegov razvoj oz. koliko denarja (ce si pisec gledas lahko na stvar tud
kot umetnik).
edina stvar ki jo je treba v primerjavi poleg uporabnosti vzeti v obzir je "cost
of ownership"

> Seveda pa si lahko -ce si ze privoscis Mayo- le-to omislis tudi za
> Linux. Ali pa presedlas kar na Houdini
> (http://www.sidefx.com/news_events/press_houdini-linux.html).

ne ne morem si je privosciti, hkrati je tudi ne rabim -ukvarjam se
predvsem s kodiranjem, saj je moj risarski talen njekje blizu absolutne nicle.

v tem kontextu je demo scena mnogo blizje undergroundu, saj predvsem ko
gre za 3d zastojn enakovrednih orodij ni in  gre v veliki meri za piratski
software.

V glasbi je nekako navada, da so trackerji freeware ali pa vsaj shareware
(mimogrede tudi na tem podrocju linux malo zaostaja, ceprav se nekaj
govori da bo Impulse Tracker 3.0 preportan tudi na Linux)
Gelde compilerjev nas je gcc osvobodil od Borlanda in Watcoma...
Glede gimpa ... se stvari premikajo na boljse ...
Za 3d pa ni _resne_ alternative komercialnim orodjem

> No ja, ce njihova perspektiva seze do naslednjih treh mesecev, potem je
> res ni. Pred nekaj leti tudi za Linux ni bilo nobene perspektive.

Yaz osebno mislim da ima Giram malo vec perspektive da postane main-stream kot
blender, seveda ce bo slo vanj dovolj vztrajnega dela.
Mislim pa da se zadeve ne bodo v kratkem bistveno izboljsale... but...
hey surprise me!

Kot sem rekel, ko bos imel ucinkovite in delujoce resitve,  obstajajo ljudje, ki
bi jih le te zelo zanimale.

en prav lep pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist