[ LUGOS ] Solaris 7 mail client

davor.guttierrez na s5.net davor.guttierrez na s5.net
Pon Dec 27 16:42:21 CET 1999

Pozdravljeni

Verjetno tega vprasanja ne bi smel postavljati na Lugos listo toda vseeno. Po dolgem iskanju nekega POP3 mail Clienta za Solaris 7 Intel sem popolnoma obupal. Da bi si DLajl Netscape je malo prevec. Tako da ce kdo ve za kaj podobnega ni potrebno da je GUI.

Pa se eno vprasanje imam glede Solarisa, ne sprejme mi niti eden CD razen original instalacijskega. Ce dam not CD z AnswerBook deluje rac. tako kot da CDja sploh ne bi bilo. Pozna kdo resitev te napake?

Odgovore mi lahko posljete tudi na privat mail davor.guttierrez na uni-mb.si

Lep pozdrav

Davor Guttierrez

Dodatne informacije o seznamu Starilist