[ LUGOS ] SQL baze podatkov

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Pon Dec 6 20:27:07 CET 1999

Rok Krulec wrote:

> Pozdav.
>
> Zanima me politicen pogled na delujoce baze podatkov pod Linux-om, kot
> so mySQL, PostgreSQL in ostale. Zanima katera ima moznost da se obnese na
> dolgi rok, je dovolj flexibilna hkrati pa dovolj konzervativna da ne zaide
> iz poti. Kako je z licencami, katera je pod najbolj clean licenco.

MySQL in mSQL sta lustni igracki :). Zal ne poznata transakcij, pa tudi
sicer
sta zelo preprosti (in nezahtevni). MySQL nima najbolj 'clean licence'.

PostgreSQL pa je baje ze resnejsa - zato pa (pravijo da) tudi pocasnejsa
in
zahtevnejsa (vse je relativno :-)). Mislim, da je open source oz. free.

Oracle je pa Oracle. Veliko placas, kar nekaj pa tudi dobis. Imas profi
support, ki si upa priznati lastne bug-e. Aplikacije so vecinoma dobro
prenosljive med sistemi (velja predvsem za shranjene procedure - npr.
PL/SQL).

Vprasanje je za kaj vso stvar potrebujes. Ce bo slo za aplikacijo n
clovek
razvojnih let, se splaca vzeti kaj drazjega. Ce pa gre za kako malo web
aplikacijo, pa bo katera od 'malih' baz cisto dobra. PMSM, seveda :)

lp,
Tine

Dodatne informacije o seznamu Starilist