[ LUGOS ] kernel error (2.0.33) - v cem je problem cpu, disk, ram, .. ??

Bostjan bostjant na luna.si.eu.org
Čet Dec 9 22:05:12 CET 1999

Thu, 09 Dec 1999 , takrat je Boris Benko pojamral(a):

>Pri tej starosti moras gledati:
>
>1) Poglej, ce se ventilator na CPUju se vrti. Obicajno je ze meter v prahu. Vzemi hladilnik dol, ocisti (spihaj) procesor, hladilnik pa
>operi v vodi (racunalnik ne :-))
>2) Vzemi ram ven, scisti kontakte z alkoholom ali cim takim (vendar ne kaj agresivnega, recimo tista tekocina za ekran cistiti)
>3) Disk je res lahko sel fuc, vzemi en utility in preveri bad blocke. Glede na starost (cca 400-500 MB) bi rekel, da low level format
>tukaj dela cudeze.

> [...]

Aha, jah bom mal ocistu vseskup, 386stka pa res nima hladilnika, mogoce bi blo
boljs ce bi ga zmontiru..
Drugac pa ta masina cist dobr sluz kot dial-up,  masq, vgetty..
Za bad blocke pa vsake tok cajta pozenem badblocks, in e2fsck, in se jih kr
nabira..
Low level formata pa se nism sprobu.

ps. da nebo cist out tema, a obstaja za Gnome kaj podobnega kot je KFM za kde?

Dodatne informacije o seznamu Starilist