[ LUGOS ] Zdravo!

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pon Dec 6 20:14:57 CET 1999

Pozdravljen,

On Mon, 6 Dec 1999, Tomaž Toplak wrote:

> Ko začenem distribucijo linuxa suse 6.1 mi ob bootanju našiše:
>
> /dev/hda4 has reached maximal mount count, check forced
>
> Iz tega položaja se potem ne premakne več!
> Kako lahko to popravim?

Ce ne bi takoj letel pisat na listo in bi pocakal, da bi se ti
disk(i) preveril(i) bi se celo kaj premaknilo iz tega "polozaja". :)

http://www.lugos.si/delo/pomoc/

Tule gori marsikaj pise.

To preverjanje diskov je normalna stvar, zgodi se na vsakih 15 ali kolikor
imas ze nastavljeno priklopov diskov. Lahko pa traja ta rec. Tudi kake pol
ure, ce imas 14GB disk na 486. :)))
Preverjanje se izvrsi tudi ce racunalnik ugasnes brez ukaza shutdown... ga
kar izklopis/izpulis kabel iz vticnice. :)))

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica

Dodatne informacije o seznamu Starilist