[ LUGOS ] Slo PostScript

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Dec 13 19:42:19 CET 1999

	Hojla!

On Mon, 13 Dec 1999, Mitja Zabukovec wrote:
> Poizkusil sem printati iz Netscapea in iz Kmail-a.
> Instaliral sem slo ps fonte iz ftp.arnes.si, kot to predlaga Slovenian-HOWTO.
> xlsfonts mi te fonte zlista, torej se jih X zaveda.
> Dokument ( mail v Kmailu ) sem dal v ariel font, ki ga imam med temi, na
> novo instaliranimi fonti, pa vendar na outprintu ni sumnikov.

Ja, Xserver ze lahko uporablja sumnike, ampak aplikacije v Linuxu po
pravilu niso WYSIWYG. To pomeni, da bo izpis, ki ga poslje recimo Netscape
vseboval kode za neke cudne znake. Potem moras sistemu za tiskanje
(ghostscript v vecini primerov) dopovedati, da mora na tista mesta
vstaviti nase znake. To ti omogoci paket ogonkify.

Jaz naprimer uporabljam v iztisku iz Netscapa ukaz

  ogonkify -AT -N | lpr

namesto samega

  lpr

Poglej pa si se program enscript.

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist