[ LUGOS ] ISDN 3000 modem

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Dec 9 19:55:14 CET 1999

Pozdravljeni,

On Thu, 9 Dec 1999, Darko Bulat wrote:

> Natanko tako. To je tudi razlog zakaj je ISDN 3000 paket, tako kot ga
> reklamirajo, zavajanje potrosnikov. Ce nekaj, namrec, ni modem, potem ni
> modem in se ne sme tako reklamirati.

oh, po mojem je tezava v malomarnosti, ali pa pristojni res ne
vedo. Slednje me pravzaprav sploh ne bi presenetilo...

Vecina ciljne publike verjetno itak ne ve, kaksna je razlika med modemom
in isdn vmesnikom (oziroma se s tem ne obremenjuje), tisti pa, ki to vedo,
so se gotovo tudi pozanimali o tehnicnih podrobnostih obeh vmesnikov in
vedo kaj lahko pricakujejo...

Sploh bi jih moralo bolj skrbeti kaj si bodo o njih (Telekomu) mislili
tisti z nekoliko vecjim znanjem kot pa morda nekaj vec prodanih paketov.

Mene bolj moti prilozeni SiOL CD ROM (ki je kajpak vstet v ceni
paketa 3000). Ne vem... ali zivim nekje v prihodnosti, ali pa se je res
SiOL "ze" locil od Telekoma, vsaj na videz. Ce se je, kako neki
opravicujejo to posiljevanje s SiOLom?! >:(

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica

Dodatne informacije o seznamu Starilist