[ LUGOS ] upgrade slackwara

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Dec 22 23:25:04 CET 1999

Yo!

On Wed, 22 Dec 1999, Peter Lavric [cRaZY] wrote:

> erm... ima kdo kaksne izkusnje z upgradanjem slackwara? iz 4.0 na 7.0?
> mislm... kaksen je postopek (se da izvest kot recimo pri mandraku?:)
> +... obstaja kaksna skripta za upgrade kot pri debianu in mandraku?

A si si prebral README od Slackware 7.0? Zadeva je kompletno prevedena za
glibc, tako da upgrade ne vem kako bi izvedel, da zamenjaš vse pakete pa
zame ni upgrade. Svoje programe, ki si jih prevajal pod 4.0 boš moral tako
ali tako še enkrat prevest. Ja naredi si backup konfiguracijskih datotek
pa instaliraj od začetka, če pa mene vprašaš  se ti pa ne splača. Če ti
pod 4.0 vse dela nevem zakaj bi šel na 7.0...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist