[ LUGOS ] Samba ali kaj drugega....?

Aleksander Pirnovar Aleks3 na slo.net
Sre Dec 22 22:20:25 CET 1999

saso
-----Original Message-----
From: Martin.Lubej na guest.arnes.si <Martin.Lubej na guest.arnes.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 18. december 1999 17:45
Subject: [ LUGOS ] Samba ali kaj drugega....?

Hmm ... spet jaz....

Sedaj je moj problem sledec:
Imam linux (COREL) na katerega bi rad dostopal s ostalih windows
racunalnikov. A mi to le delno uspeva.

Instaliral sem sambo (upam, da dobro).

Dostop do linux racunalnika je mogoc, le da tam ne morem nic
storiti (lahko samo gledam direktorije in datoteke).

Pri kreiranju direktorija ali kopiranju datoteke pravi:
Network access is denied ...
Access is denied...

Preko telnet-a pa lahko pocnem vse.

KAJ je vzrok tezav?

Lep pozdrav,                         Martin Lubej

Dodatne informacije o seznamu Starilist