[ LUGOS ] 3D rendering

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Dec 23 20:26:12 CET 1999

Andrej Komelj wrote:

> Primerljivost je zelo relativna stvar. Vprasaj fotografe, pa ti bo
> vsak povedal, da Gimp ni primerljiv s Photoshopom.

konkretno govorim o demo sceni - vprasal sem risarje kaj mislijo o tem in
ravno tako pravijo, da ni primerljiv, vendar je se vedno uporaben in se da
doseci enake
stvari na ne mnogo tezji nacin
- tega mi nihce ni rekel za blender ali kak drug linux modeler

> Delal sem tako s 3DS MAX in Blenderjem... Kaj naj recem. Nekatere
> stvari so pri 3DS-u res lazje za narediti, vendar se tudi pri
> Blenderju z malo vec truda in pa na drugacen nacin da skombinirati kar
> lepo zadevo skupaj.
>
> Glede predstavitev pa nimam ne casa ne prave volje, da bi se ukvarjal
> s tem.

Ta "malo vec truda" je ... zelo dvoumen pojem... drugac pa resno dej,
ce bos na abortu ti lahko predstavim nekoga, ki se zelo zanima kaj bi
se dalo z blenderjem narest, vendar je imel do zdej slabe izkusnje...

> Edini argument je ta, da ce si omenil Gimp, bi lahko tudi Blender.
> Ker, kot sem ze rekel, za ljudi, navajene Photoshopa, je tudi Gimp
> nedodelan. Je ze res, da je veliko bolj podoben le-temu kot pa Blender
> kateremu koli drugemu programu, a to se zdalec ni merilo. Dejstvo je,
> da svojo nalogo opravlja zadovoljivo. O dodelanosti, gledani s
> stalisca stabilnosti in neke celote sistema, pa sploh ni dvoma.

morda imas prav, da bi moral zaradi tega omeniti tudi blenderja,
vendar bi z istim razlogom lahko utemeljeval
da bi moral omeniti se 100 drugih stvari, naprimer povray in ostale,
na zalost pa sem omejen na 4 minute texta in pac ne morem povedati vsega
dovolj natancno in precizno

Prehod PSP->GIMP (hmm po mojih izkusnjah vec ljudi na demo sceni
dela z paint shop projem kot z adobe photo shopom) je sigurno lazi
kot 3ds max ->  blender, ampak imas prav, da to niti ni tako vazno

lahk bi se branil tudi s statistiko - na netu dejansko zasledim slike
ki so delane v gimpu, medtem ko moram reci, da bi opazil
kaksne ki so bile zmodelirane z blenderjem se mi se ni zgodilo
- vec jih je povray text input :).. a kot oba veva tudi to niti ni vazno...

... ampak njekje je treba postaviti prag kaj je pomembno da gre
v prispevek in kaj ni, mislim da se nisem zmotil ko sem rekel da
so resitve na linuxu zaenkrat nedodelane, saj dodelanost pomeni
tudi to, da je stvar za uporabo enostavna.

vazna je prihodnost
ce se bo pojavil kak dostopen in za navadnega uporabnika uporaben(vendarle
je Resnicna resnicnost nekako namenjena predvsem povprecnim uporabnikom
racunalnikov) modeler ga bom z veseljem omenil v prispevku.

no ja upam da smo tole razcistili.. "cisti racuni dobri pingvini" pravjo
sicer pa ce te se kaj moti.. pisi pisi in risi in modeliraj in... :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist