[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Pet Dec 17 11:49:49 CET 1999

Jure Koren wrote:

> Da ne bom cisto off-topic. Sanjal sem, da imam linux router na OC-48.

Ah, yawn, OC-48.. Stara jajca.. Lucent je prvi na svetu (zaenkrat tudi
edini) naredil opticno stikalo (direktno stikanje opticnih signalov brez
vmesne pretvorbe v elektricno obliko) in z tem vpeljal OC-192. YES!

LP
Darko

> Adapter mi je prijazno ponudil v nakup Telekom. Vem, 2.4Gbit se ni nikjer
> na svetu, saj je najvecja hitrost kjerkoli po svetu 2Mbit. No, razen
> po kabelski televiziji.
>
>                                         Jure
begin:vcard
n:Bulat;Darko
tel;fax:+386-61-133 8310
tel;work:+386-61-133 8251
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.k2.net/
org:K2.net d.o.o.
adr:;;Resljeva 1;Ljubljana;;SI-1000;Slovenia
version:2.1
email;internet:darko.bulat na k2.net
fn:Darko Bulat, K2.net (e-mail)
end:vcard