[ LUGOS ] nevspodbudna statistika za SLOVENIJO

andrej.kositer na slon.net andrej.kositer na slon.net
Pon Dec 6 18:43:54 CET 1999

On Mon, 6 Dec 1999, Miha Tomšič wrote:

> Se vedno ostaja vprasanje, kako izgleda tale pogace, ce upostevas samo
> legalne streznike... Zato je po moje tezko govoriti o "trznem" delezu...

Potrebno je upostevati, da gre v veliki vecini za virtualne streznike na
vecjih sistemih internet providerjev. Vsaj dva najvecja Inet providerja v
Sloveniji uporabljata MS IIS!

Menim, da je v Sloveniji vec javnih internetnih naslovov podjetij, ki se
javljajo kot IIS, kot pa skupaj vseh realnih NT instalacij. Kar pa spet ne
govori v prid Linuxu :(

Torej ...

lp

andrej

Agenda - SloN network                       Slovenija, Europe
Gosposvetska 84, SI 2000 Maribor            tel# +386 62 229 77 40
http://www.agenda.si                        fax# +386 62 22 63 64