[ LUGOS ] Projekt povezave slovenskih in ameriskih sol

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sre Dec 22 15:09:30 CET 1999

Po beznem prebiranju tistega attachmenta,
se mi zdi, da ima tale clovek malo drugacne poglede na
solstvo, kot jaz sam.
Kolikor vem, so turn-key istemi sistemi, ki jih nekam prineses,
 postavis, prizges in delajo. Pri tem te ne briga, kaj se
v skatli, ki si jo postavil, dogaja.
No, zdi se mi, da take kiste niso priporocljive za sole.
Mulci morajo imeti moznost, da se igrajo z masinami, da
vidijo, kako masine delujejo. In zaprti mail serverji to niso.

Je pa res, da bi bilo fino sodelovati z Amerikanci - ce ne zaradi
drugega pa zaradi reklame ( tukajsnji uradnicki izgleda radi
kleceplazijo pred vsem, cesar se Amerikanci dotaknejo ).

Ali bo ta pomoc organizirano v okviru drustva, ali se je bodo lotili
posamezniki ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist