[ LUGOS ] ibcs

Branko F. Gracner branko na edico.si
Čet Dec 2 14:05:13 CET 1999

> Če na SCO-ju prevedem "Hello world" in ga izvedem na stroju
> s SuSE Linuxom 6.2 (jedro 2.2.10 z modulom iBCS), mi javi
> "Segmentation fault" in poveča število "Used by" v izpisu
> lsmod.  Ker to število potem ni 0, ne morem niti odstraniti
> modula z rmmod.  :-(

jaz sem prevedel ibcs source, ki sem ga dobil na slackware ftp serverju.
nahaja se nekje znotraj slackware-source imenika. zadevo sem preizkusil na
rh 6 s kerneli od 2.2.7-2.2.13 in na slackware 7 s kernelom 2.2.13 in na
obojih deluje zelo dobro.

ali si pred kompilanjem zlinkal CONFIG.i386 na CONFIG in le-tega potem
editiral ? se je prevajanje vredu izteklo ?

Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si
PGP Enc. Key: finger branko na edico.si