[ LUGOS ] kernel error (2.0.33) - v cem je problem cpu, disk, ram, ..??

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Dec 9 18:23:04 CET 1999

Bostjan wrote:

> re!
>
> Stara 386stka mi zgleda pocasi odpoveduje. (po dveh letih 24h na dan)  (386, 8mb
> rama, 540diska). V kernel logu se pojavlja: (2.0.33)

Pri tej starosti moras gledati:

1) Poglej, ce se ventilator na CPUju se vrti. Obicajno je ze meter v prahu. Vzemi hladilnik dol, ocisti (spihaj) procesor, hladilnik pa
operi v vodi (racunalnik ne :-))
2) Vzemi ram ven, scisti kontakte z alkoholom ali cim takim (vendar ne kaj agresivnega, recimo tista tekocina za ekran cistiti)
3) Disk je res lahko sel fuc, vzemi en utility in preveri bad blocke. Glede na starost (cca 400-500 MB) bi rekel, da low level format
tukaj dela cudeze.

Pa ti bo masina sluzila se dolgo casa (ce se pac nameravas ukvarjati (zgubljati cas) z njo).

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist