[ LUGOS ] Microsoft Info

Iztok Umek Iztok.Umek na simobil.si
Pet Dec 17 09:46:58 CET 1999

Ravnokar (z zamudo, kar odraza moj odnos do tega ;) berem Info (Microsoft).

V "reklami" od BSA pise:

"Nekateri vidijo v nakupu 'golega' racunalnika priloznost za prihranek
denarja s kopiranjem (oziroma krajo) operacijskega sistema z drugega
racunalnika ali na kak drug nezakonit nacin."

Menim, da je to skrajno neprimerno in nekorektno.

Menim, da si BSA tega ne smela privosciti. Prav tako menim, bi se morala BSA
opraviciti vsem lastnikom LEGALNIH operacijskih sistemov, ki so instalirali
na ZAKONIT nacin, pa zanj niso placali niti tolarja (Linux, FreeBSD ...).

Torej zastavljam vprasanje BSA-ju. Ali se bo BSA javno opravicil za to
klevetanje tudi postenih ljudi?

LP,
	Iztok

(Tole je moje osebno mnenje in ni nujno, da odraza mnenje mojega delodajalca
in razen elektronskega naslova z njim ni povezan.)

Dodatne informacije o seznamu Starilist