[ LUGOS ] Eth nastavitve v RHju 6.1 - WTF ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Pet Dec 31 01:18:09 CET 1999

"Branko F. Gračner" wrote:

> From: Andraz Sraka <andraz.sraka na guest.arnes.si>
>
> hm, si probal pingat sam ip od kartice? kaj piše v /var/log/messages? so
> kakšne napake notri? kako imaš ne2000 karto inštalirano? modul / kernel ? po
> moje je boljša varianta modul.  ter ga potem naložiš. kaj pravi dmesg ?

NE2000 karto mam instalirano kot modul, valda da je zadeva boljs ?! Sam sebe,
svoj IP in localhost lahko pingam, tako ne dobim nobenih napak .. problem se
pojavi, ko pingam eno od mojih masin na lokani mrezi .. v /var/log/messages pa
ne dobim nobenega errorja, razen tega da se je NE2000 modul uspesno nalozil ;-[

> sej ne da bi bil tečen :) use slack:)

Da ne bomo se spet prerekal, samo znano je da s distribucijo s katero zacnes ..
na tej tudi ostanes. Ker ze nekaj let delam na RHju.. bo to kar to... Sicer pa
zaupam samo Debianu in RHju ..

Lep pozdrav,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist