[ LUGOS ] Knjige

gregor.pipan na ijs.si gregor.pipan na ijs.si
Čet Dec 2 13:58:29 CET 1999

On Wed, Dec 01, 1999 at 04:07:08PM +0100, Matija Grabnar wrote:
> > On Mon, Nov 29, 1999 at 07:27:42PM +0000, Matic wrote:
> > osebno predlagam http://www.amazon.com
> >
> > knjige so poceni in veliko naslovov :)
>
> Osebno raje uporabljam www.amazon.co.uk
> Izbira knjig je podobna, postnina je pa BISTVENO cenejsa, pa se veliko hitrejsa.
> (Knjige dobis najkasneje v enem tednu)...

:), postnina je cenejsa, ampak Knutha je manj,
   Introduction to Automata Theory, Languages, and Computation
nimajo

bistveno: knjige so obcutno drazje :(

--
Although it is still a truism in industry that "no one was ever fired for
buying IBM," Bill O'Neil, the chief technology officer at Drexel Burnham
		-- The Wall Street Journal, December 6, 1989

Dodatne informacije o seznamu Starilist