[ LUGOS ] Eth nastavitve v RHju 6.1 - WTF ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Čet Dec 30 19:57:41 CET 1999

Danilo Godec wrote:

> IRQ 11 je prost? Oz. ali je v BIOSu rezerviran za ISA? Na nekaterih mama
> ploscah moras IRQ rezervirat v BIOSu, sicer ne dela (pa ceprav ga nobena
> pnp zadeva ne zasede).

ja seveda pozabil sem napisati, da so vse nastavitve mrezne kartice ql, zato
ker imam tako nastavljeno tudi v NTjih in RHju 6 oz. sem jo tako nastavil.
Dosedaj mi je lep cas lepo delala od kar jo imam, pa to je ze nekaj let. Tako,
da je ze napravem irq-ju oz. ima prave parametre ... problem se je pojavil
odkar sem nalozil RHja 6.1 ?!

Pozdrav,
 Andraz alias NTFS|007

Dodatne informacije o seznamu Starilist