[ LUGOS ] lilo

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pon Dec 6 11:39:54 CET 1999

Zdravo.

Tudi jaz sem imel tezave s tem "FAfanjem"... namrec tudi meni je to delal
disk, in nisem nasel resitve, zato sem bil primoran zamenjati disk, tako
da stvar dela normalno.
Tisti disk je bil ocitno malce pokvarjen, pa tudi star ter majhen.

Nejc Skoberne
Grajska 5
5220 Tolmin
e-mail: nejc.skoberne na guest.arnes.si