[ LUGOS ] 3D rendering

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Dec 23 16:52:49 CET 1999

Andrej Komelj wrote:

> Naj nekdo Andrazu Toriju (iz Demo scene v Resnicni resnicnosti (TVS)),
> ki je preprican, da so orodja za tridimenzionalno risanje in obdelavo
> slik v Linuxu se nedodelana in se zato o njih ne izplaca izgubljati
> besed, pokaze Blender. Je prosto dostopen (vsaj za osebno uporabo).

Tale prepricani Andraz Tori tukaj :)
o nedodelanosti... jaz sem se pozanimal pri ljudeh, ki se s tem ukvarjajo na
demo sceni... preprosto z njihove perspektive ni orodja, ki bi bil
primerljiv z 3DS MAX in Mayo pod linuxom (vsaj free ne, komercialni pa ne
wem)...

Sam sem tudi sprobu Blenderja in Giram-a ...
Giram ima potencial da postane nekaj se kar ituitivnega, vendar je se dalec od
cilja.
Blender pa deluje bom reku zelo okorno, kar se tice ucinkovitega modeliranja.
Saj ce hoces lahko tudi direkt v .POV fajle pises (od Povray-a), saj so itak
textovni (in obstajajo
ljudje, ki natancno to tudi pocnejo), vendar to ni ne vem kako ucinkovito (to
teorijo lahko
zagovarjas pri LaTeX-u, vendar taksno 3d modeliranje ni ne vem kako privlacno).

Glede blenderja... Nas preljubi Zorz je z njim naredil animacijo, ki bo (upam)
tudi sodelovala
v tekmovalnem programu demo partya Abort99 (http://www.stjost.org/abort99)
... na vsak nacin si vabljen in ce zelis te povabim tudi da demonstriras 3d
oblikovalcem,
ki so navajeni delati z 3DS MAX, kako ucinkovit je blender. Sklepam, da ga znas
uporabljat (mislim, da
bi jih zadeva zelo zanimala - vsaj mene bi). Mogoce zadnji stavek zveni
sarkasticno, vendar
ni tako, misljen je cisto resno.
Nekateri so kot zavedni novopeceni linuxaci probali in dejali, da tu ni
perspektive - to ni moje mnenje,
pac pa njihovo. Jaz sem se zadnjic _resno_ ukvarjal s 3d modeliranjem se v casih
3D studia 3.0.

Vesel sem da obstajajo budna ocesa, ki prispevke tudi bolj natancno
poslusajo/gledajo in opazijo vse
podrobnosti... Pa ceprav se mi zdi da sem imel tokrat prav (ce mas druge
argumente... prosim povej),
mogoce naslednjic ne bom imel in mi bo kar dobro delo in se zdelo ce me bo kdo
popravil.

No morda pa je tole dober cas da povem se nekaj o prihodnji seriji prispevkov o
Linuxu (ki bodo sedaj
na sporedu v Resnicni Resnicnosti namesto demo scene). Nekateri verjetno veliko
pricakujete od tega,
vendar bi rad povedal, da je stvar namenjena v prvi vrsti tistim, ki se sicer
ukvarjajo z racunalniki, a niso
ravno kaksni experti, zato v prispevkih ne bomo tekmovali kdo je bolj 31337 ali
kako se v eno vrstico
perla spravi skripta, ki izpise prvih tisoc prastevil.
Skupaj z Zorzem bova poskusala predstaviti linux povprecnim racunalnicarjem. V
njih bodo tudi stvari,
ki bodo zanimive za tiste, ki ze imajo in uporabljajo linux, pa morda se vedno
niso dosegli
transcedendentalnega nivoja gurujev in carovnikov (hmm, pa ne da bi trdil, da
sem sam to dosegel,
ravno nasprotno)

No, pa ko ze lih pisem tako dolg mail, se bom se oprostil, ker se nisem udelezil
se nobenega install festa,
niti sestankov lugosa niti cesarkoli 'uradnega' povezanega z Lugosom, vendar je
za cisto vsakega obstajal
zelo dober razlog. Trenutno pa sem ze dva meseca maximalno zaposlen z
organizacijo prireditve Abort99,
na katero ste tudi vsi Linuxaci blazno resno vabljeni, zato me zal tudi na
skofjeloskem install festu ne bo.

Torej - vse bi vas rad povabil na Abort99, ki se bo zgodil v soboto 11. Decembra
v Galeriji Kapelica na Kersnikovi 4 v
Ljubljani. Na vsak nacin pridite pogledat, dogajalo se bo veliko stvari, ki so
upam da za povrpecno prismuknjene
racunalniske freeke zanimive, pa tudi tisti malo manj freekasti bodo lahko
dobili svojo dozo zabave.

Ce ste ustvarjalec in ste z linuxom naredili kaj zanimivega pa lahko tudi
tekmujte s svojim izdelkom,
morda dobite celo kako lepo nagrado.

Sicer pa bo se eno povabilo sledilo, upam da moderator ne bo imel nic proti...
dejansko ima Abort veliko
zveze z linux-om in upam da bo mel v prihodnosti se kaj vecjo.
Vec o prireditvi lahko zveste na http://www.stjost.org/abort99

zato ker je bil tale mail tako dolg - bi dal tudi dolg
Lep pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist