[ LUGOS ] antivirus

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Ned Dec 26 16:36:10 CET 1999

Matjaz Terpin wrote:

> [...]
> za linux, ki bi fajle preverjal sproti? Tako kot to delajo praktično
> vsi antivirusi na večini non-unix platform - ko fajl odpreš, ga
> preveri, in če ni čist, zateži.
>
> Zdi se mi, da se to precej tepe z osnovnimi principi UNIX-a, ampak je pa
> po mojem mnenju pomanjkanje takega načina dela še kar velik minus, kadar
> se dogovarjaš s kakšnim "vodjo AOP" :-/ Na NT-ju to pač ni problem.
>
> ©e to: povsem OK bi bilo, če bi antivirus recimo poganjala samba...
> Itak gre v večini primerov za fajl server, ki temelji na sambi.

Sweep obstaja v verziji za vecino UNIXov, tudi SOlaris in Linux. Ce je
samo to, da hoces preverjati datoteke.
Lahko si uredis stvari tako, da:

a) pod rootom preskeniras user direktorije, ki so vidni preko sambe
b) skeniras mail, ki je na UNIXu
c) instaliras zdaj vec ne vem, kako se temu daemonu rece, skratka, da
vsak client (na windowsih) preko serverja preverja, ce ima viruse.
Daemon laufa na Linuxu.

Skratka, je mozno obdelati viruse pod Linuxom.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676