[ LUGOS ] modem problem

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sre Dec 29 22:30:24 CET 1999

> Sicer ni lepo popravljati nekoga, ki pomaga, pa vseeno...
Je lepo, ce je koristno.

> samo # pnpdump (brez isa) po mojih zadnjih informacijah, lahko pa tudi
> pnpdump -c in ze nstavi konfiguracijo, ki bi naj delala.
Lepo.
Ocitno bom moral malo bolje prebirati man page.
Do sedaj sem namrec jaz zadevo vedno izvajal takole:
isapnpdump > /etc/isapnp.conf
vim isapnp.conf (tukaj sem izbral konfiguracijo. Ce clovek hoce enake
  nastavitve, kot jih ima v kakem drugem OSu, je to edini primerni
  nacin)
/etc/init.d/isapnp

Prednost tega pristopa je, da preverjeno dela tudi po rebootu.
Poleg tega pnpdump -c na mojem debianu ne naredi nic drugega, kot
navaden pnpdump. Mogoce sem kaj zgresil.

Dodatne informacije o seznamu Starilist