[ LUGOS ] Printer

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Ned Dec 5 17:38:56 CET 1999

> Roman Novak wrote:
>
> Pozdrav.
>
> Ne rata in ne rata mi usposobiti mojga HP 690c na RH 6.1 s
> KDEjem....printtool sploh ne zazna nicesar na lpt0, podpora v kernelu
> za paralel port je....ne vem kaj tocno bi blo narobe. What to do?

Se enkrat poglej konfiguracijo kernela.

Se posebej poglej pod "General setup", "Parallel port support", ki mora
biti na YES IN PC-Style hardware, ki mora biti tudi na YES.

Ce nimas tistega PC-styla na yes, ti printerja ne bo zaznal.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676