[ LUGOS ] batch

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Tor Dec 14 22:33:48 CET 1999

Zivjo

Zanima me, kako bi lahko nek proces pognal, ce masina ne bi nicesar
pocela in potem tudi ubil, ko bi imela spet drugo delo. Kolikor vem
zna
batch samo pognati proces, potem pa tece dokler se ne konca. Oz. ce se
ne konca tece v neskoncnost. Jaz bi rad proces se ubil, ce mora masina
pocet kaj drugega.

ali kdo ve za kaj takega? Sam ne bi rad skript pisal, ker bi moral
proces ubit v precej primerih.

Aja procesu ne morem dat zanic prioritete, ker pozre prevec rama in ga
je treba nujno ubit, ce hoce kdo kaj z masino pocet.

hvala

                Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist