[ LUGOS ] Prenos podatkov preko TV signala

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Dec 1 09:38:10 CET 1999

> Tole spada ze v cas Amig in Atarijev... Takrat smo snemali na audio in
> celo video kasete, no... Ter gledali sliko preko televizije (razen na
> Atariju).
V soboto, na racunalniskem sejmu v Skofji Loki (kjer je bil tudi Linux
installfest) sem na enei stojnici videl, da so prodajali vmesnik (za PCe),
ki dela backup na videokasete. Ce se prav spomnim (zadevo sem opazil
samo mimogrede) so na skatli trdili da gre na eno kaseto 32GB...

Torej je zadeva videti se vedno ziva....

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist