[ LUGOS ] Dual Celeron Plate od EpoXa - Ali ima kdo, ali deluje ?

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Dec 29 21:35:54 CET 1999

Pri Megahitu sem ze karnekaj casa nazaj zasledil, da prodajajo dual
procesorske plate od EpoXa, na katere naj bi lahko, s posebni konverterjem
sicer, nataknil celerone.

Koncno sem zbral denar in sicer za:
Plato + 2x366MhzCeleron

Ali ima mogoce kdo med vami ze taksno plosco in kako je zadovoljen z
delovanjem, kaksen je speed boost ipd.

Ne me tepst ampak me zanima tudi kako deluje pod Windozi, kjer se nuca
samo en procesor oz. pod NTji kjer se nucata dva in ali sploh deluje NT
multiprocesorski kernel ? Z Windozi si namrec se vedno sluzim kruh
in futram otroke. Odgovor na to lahko na privat mail, da ne bo lista
prevec trpela.

Rok Krulec

Portoroz, 29.12.1999 @ 21:23

Dodatne informacije o seznamu Starilist