[ LUGOS ] ISDN 3000 modem

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Dec 9 13:21:19 CET 1999

On Thu, Dec 09, 1999 at 12:29:37PM +0100, gregor.pipan na ijs.si wrote:
> vem da se je to ze prepevalo, ampak vseeno:
>
> ISDN 3000 obstaja v dveh razlicicah rdeca in modra.
>
> 1) isdn stollman ta+pp2
> 2) isdn us robotics sportster pro ta
>
> zanima me, ali se da oba modema instalirati :),
> in ce je kaj razlike med njima

No, za prvega ves da dela. Iz mojih izkusenj pri vas ;-]

Drugi pa tudi mora delat, tako kot v splosnem vsi zunanji ISDN adapterji.
Edini problem je, da je hitrost dveh isdn kanalov vecja, kot hitrost
standardnega serijskega port (115.200 bps). Z novejsimi maticnimi
ploscami pa je tudi ta problem vec ali manj odpravljen.

Borut
borut.mrak na ijs.si
<BigWhale> windoze instaliram...
<idiot> BigWhale:a nisi dobu zravn cdja se bag with no bottom?
<idiot> BigWhale:for vomit

Dodatne informacije o seznamu Starilist