[ LUGOS ] Applix

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Dec 16 09:11:53 CET 1999

On Wed, 15 Dec 1999, Davor Gutierrez wrote:

> 3.)A je ze komu uspelo usposobiti igro BZFLAG na COL2.3. Pobral sem source fajl
> in ko ga prevajam mi javi error in pri tem da ne najde GL/gl.h datoteke, ceprav
> ta obstaja v direktoriju /usr/X11R6/include/GL. V Makefile ne najdem nikjer
> mesta kjer bi vpisal pravilno pot do datoteke.

Pri prevajanju dodaj '-I/usr/X11R6/include'. Kam v tvoj Makefile (ce sploh
tja) je pa to najboljse vtakniti, ti pa tako na pamet ne vem povedati.
Verjetno kje tam, kjer se ze pojavljajo kaksni include direktoriji. Isci,
in bos nasel. ;)

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist