[ LUGOS ] Vprasanje!

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Ned Dec 5 01:36:15 CET 1999

Zivjo,

On Sat, 4 Dec 1999, Tomaz Toplak wrote:

> Mam probleme z instalacijo mi prosim poves kako bi jo izvedel!
> So kje kaksna podrobna navodila?
> In kje se lahko dobim pomoc?

Ko sem jaz poleti, ko Slacka 7 se ni bilo, slack 4 nadgrajeval na glibc2
in zaradi tega prevajal tudi gcc, je bila zraven slednjega zajetna INSTALL
datoteka, z dokaj clovesko razlago.

Nisi napisal, katero distribucijo uporabljas; ce gre za RH ali Debiana
enostavno namesti prilozene pakete... to je najlazje in najbolj
zanesljivo.

Ce pa mislis rec prevesti, lahko pri configure vneses pot, kamor naj se
rec instalira. Das npr. --prefix=/usr/local/novi_gcc in si tako nicesar ne
bos pokvaril, dobljeno pa bos lahko prej preveril, ce deluje.

S to tematiko se ukvarja tudi GCC-HOWTO, ki ga imas gotovo v /usr/doc, ce
pa ne, ga snemi z metalab.unc.edu

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica