[ LUGOS ] Suspend-to-disk

Dejan Beznec dejan na mars.s-gms.ms.edus.si
Sob Dec 11 21:59:47 CET 1999

HI!
Na notebook-u HPC Note 6133S imam instaliran Mandrake Linux 6.1, kot edini
opracijski sistem. Pred tem sem s prilozenim orodjem naredil
suspend-to-disk particijo (ker sem povecal RAM), ki je pod Windowsi tudi
delovala.
Sedaj, ko imam gor samo Linux in izvedem Fn+F12 (se pravi suspend-to-disk)
se pravilno pojavi okno, ki pravi da snema vsebino RAMa na disk in ko
konca se racunalnik normalno ugasne. Ko pa ga ponovno prizgem pa se nic ne
zgodi. Pojavi se napis o verziji BIOSa, potem pa zadeva obstoji (pocakal
sem nekaj minut in nic). Racunalnik je tako potrebno resetirati in
normalno zagnati sistem. Aja, particija je zadosti velika za RAM+video
RAM+ se kar nekaj rezerve.
Zakaj z Linuxom ta opcija ne deluje pravilno? Ima mogoce kdo kaksne
izkusnje s tem?
Hvala v naprej!
	Lep pozdrav
		Dejan