[ LUGOS ] VMware in Linux

Igor IgorF na ix.netcom.com
Sob Dec 11 21:09:25 CET 1999

--------------4BDEAD6A11ED9CC4F4D3AFDA

Iztok Polanic wrote:

>  Hy! Se je ze kdo kaj igral s VMware za Linux? Je to sploh uporabno?
> Kaksen racunalnik potrebujem, da mi bo zadovoljivo teklo? Lep pozdrav,
> Iztok

Jaz ga uporabljam ze skoraj 10 mesecev.  Imam pentium II
na 400MHz in 96MB ram-a. Masina je DUAL boot ( WIN98 + RH 5.2)

Paket dela naravnost fantasticno. So bili trenutki, ko sem
samo za hec laufal 5 razlicnih OS-ov istocasno.
(WIN3.1, DOS6.22, WIN95, WIN98 in RH 6.1  je laufalo
kot "guest"  na "host"-u RH 5.2")

V temu primeru je bilo vse skupaj precej pocasno, toda
delovalo pa je. Vsej tej OS-i so bili instalirani kot
"virtualne" masine.

Vsakodnevno pa uporabljem takoimenovano "raw" virtualno
masino. V temu primeru v resnici delam v okviru Linux-a (RH 5.2)
z realno particijo (WIN98). To pomeni, da kar naredim oziroma
spremenim na WIN98, je dejansko spremenjeno. Ni virtualna
sprememba ampak dejanska. Ali drugace, ce za tem bootam svojo
skatlo kot WIN98 so vse spremembe, ki sem jih naredil ko sem
laufal WIN98 v okviru Linux-a, dejansko tam.

Komunikacija med WIN98 in Linux-om je vzpostavljena preko
SAMBE v okviru WMWARE-ja tako, da lahko z WIN98
programom vplivam na LINUX fajle..

Na ta nacin se lahko tudi ucis pravil za network, kajti
WIN98 je preko virtualne ethernet kartice povezan na
Linux...

Za zadovoljivo delovanje pa je potrebno imeti
recimo vsaj 64 MB rama in CPU bi naj laufal na 233MHz.

Skratka, moje izkusnje so zelo pozitivne

Lep pozdrav

Igor

--
Nothing is impossible as long you are not doing it by yourself.

--------------4BDEAD6A11ED9CC4F4D3AFDA

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Iztok Polanic wrote:
Linux? Je to sploh uporabno? Kaksen racunalnik potrebujem, da mi bo zadovoljivo
Jaz ga uporabljam ze skoraj 10 mesecev.&nbsp; Imam pentium II
<pre>--&nbsp;
Nothing is impossible as long you are not doing it by yourself.</pre>
&nbsp;

--------------4BDEAD6A11ED9CC4F4D3AFDA--

Dodatne informacije o seznamu Starilist