[ LUGOS ] Applix

Davor Gutierrez davor.guttierrez na s5.net
Sre Dec 15 23:33:01 CET 1999

Hi LUGOS-ovci

Imam 3 vprasanja:

1.)Zanima me ce je komu ze uspelo registirati ApplixWare 4.42 ki pride zraven
distribucije Caldera OL 2.3. Ko zazenem program se mi pojavi pogovorno okence i
v njem je link na neko stran kjer lahko kupis Applix programe, ne najdem pa
nikje kje bi ga lahko registiral. V tistem pogovornem okencu pa je zapisana
tudi neka registracijska koda katero bi naj vpisal na doticnem URLju. Pomagajte
mi prosim, ce je to komu ze uspelo.

2.)Ko dam kot root ukaz ps x se mi potem vcasih tudi vec kot 20x izpise:

690 ?             S           0:00 in.identd -t120

Vedno je vse enako samo pid je drugacen. Ali je to normalno?

3.)A je ze komu uspelo usposobiti igro BZFLAG na COL2.3. Pobral sem source fajl
in ko ga prevajam mi javi error in pri tem da ne najde GL/gl.h datoteke, ceprav
ta obstaja v direktoriju /usr/X11R6/include/GL. V Makefile ne najdem nikjer
mesta kjer bi vpisal pravilno pot do datoteke.

Lep pozdrav

--
Davor Guttierrez
e-mail to: davor.guttierrez na s5.net